Tomtarna på loftet skickar den årliga julhälsningen.



Syns det att årets pepparkakshustema var ROSA? Det tycker vi själva i alla fall. Vi som i ekorrarna, min syster och jag. I år gav jag min syster väldigt stor konstnärlig frihet och hon blev hedrad av det stora ansvaret. Sedan påpekade hon att nästa jul kanske en ettårig bäbis får vara med också, men då kände jag att det gick lite för långt. Pepparkakshusbygge är inte något för barnen. Eller hur var det?

Tomtarna och bocken trivs hur som helst och har haft en fin julhelg i ett hus som doftat glögg, knäck och invaderats av julkören Sjung Och Var Glad. Nu vill de hälsa god fortsättning till världen och tycker att ni ska ta vara på er där ute i snöstormen.


Kommentarer
Postat av: maria

Himla fint pepparkakshus mallan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback