Driving home for Christmas. I can't wait to see those faces!

Jag är helt ofattbart trött idag. Och jag kan inte riktigt säga varför. Det är just därför det är ofattbart. För jag vet inte riktigt varför jag är så trött. Men trött är jag. Så där trött så att jag nästan känner mig illamående. Jag vill bara sova, sova, sova. Men min to-do-list säger att jag ska gå och köpa en resväska. Jag ska nog trotsa mina gäspningar och göra det nu. Innan det blir för mörkt ute. Sen ska jag börja packa. Nu går jag verkligen och stampar och längtar till hemfärd. Hem, hem, hem till kära Norrland och familj och vänner. Jippie, jippie!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Malin! :)

Kommer du till julbordet på Scandic?

2009-12-14 @ 20:21:48
Postat av: Malin

När är det julbord på Scandic? Låter onekligen trevligt!

2009-12-14 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback