Sexton. Etta. Sexa. Mon Dieu!

Nytränad. Nyduschad. Nyenergipåfylld. Varför är det så att jag alltid är som piggast på kvällen? Det är märkligt. Något annat som är märkligt är att det närmar sig hemfärd med stormsteg. Det slog mig verkligen ikväll när jag tog den vanliga löprundan. Jag ska bara bo här i 16 dagar till. Det är ju jättelite. "Njut, kvinna" sa jag åt mig själv när jag kom på hur lite det är. Njut, njut, njut av denna stad. Jag sa också åt mig själv att jag måste ta en fotorunda någon dag framöver. Sen måste jag kolla över saker-man-måste-göra-i-Nice-listan. Även platser-jag-vill-besöka-runtomkring-Nice-listan. Sexton små dagar. Det är ju ingenting!

Är det förståeligt att jag kommer att sakna denna miljö som den vanliga löprundan?


Kommentarer
Postat av: Lainen

Jag landar i min by på kvällen den 22 dec. Stannar troligtvis över nyår. :) Själv då?

Postat av: kerstin

suck ja verkligen!!! njut det är såå fint där!! och tänk hav och ljus!! här e det faktiskt väldigt mörkt och dystert skönt att folk satt upp lite adventsstakar och ljusgirlanger för att lysa och muntra upp, idag har vi faktiskt fullmåne och då vet du en som är salig - Simon - om du minns - från skolan....;)

2009-12-02 @ 21:51:01
Postat av: Anonym

LOVELY där känner jag igen mig!!

2009-12-03 @ 19:22:42
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback