Utvärdering av horoskopet. 10 december 2009.

Imorse sa horoskopet åt mig att min dag skulle bli kärleksfull och lycklig. Det här med kärlek är ju en definitionsfråga och något att diskutera. Jag valde att tänka på följande sätt:

På väg till skolan fick jag ett sms av min mamma. Kärlek till min mamma. Efter min korvochmacklunch åt jag upp chokladrenen. Kärlek till choklad. På eftermiddagen turistade vi (ja, vilka tror ni) iväg till underbart vackra Villefranche-sur-Mer. Kärlek till livet och världens vackra platser. När skymningen fallit fick jag ett sms från grannlandet. Mmm, det ni!

Så har min dag varit kärleksfull och lycklig? Ja, det måste jag nog säga att den varit. Och utöver det så är det min namnsdag och som traditionen säger så klär hela kungahuset upp sig för att fira "Malin, den trogna kvinnan från Magdala eller Strömstad eller Stockholm - symbol för kärlek som håller även utan stora passioner. Ledarbegåvning, snabb i tanke och gärning. Ordning och reda för det mesta - med gudskelov inte alltid!". Kärlek? Ja, det tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback