Bree bestämde vad jag skulle göra i stället för att skåla.

Vad gör du en lördag kväll kvarten före midnatt? Jag hade planerat att höja en öl eller två för den nyblivne läraren, men så blev ju inte fallet. Efter att ha tittat lite halvhjärtat på Mello bestämde jag mig för att baka. Eller, jag och jag. Det var nog Bree som bestämde. Och vips (visp?) så har jag nu en plåt med muffins att bjuda småttinggymnasterna på imorgon och en kladdkaka med dumle att bjuda till någon som känner sig sugen. Själv är jag rätt osugen och har lite ont i magen. Fattas väl bara det att jag kommer få ont i magen av antibiotikan. Hurray. Eller så beror magontet på att jag ätit några för många dödskallegodisar. Kan vara så, kan vara så.

Jag känner mig ensam och instängd. Kom och håll mig sällskap. Jag bjuder på dumlekladdkaka.


Kommentarer
Postat av: Lainen

Jag tycker definitivt att du ska sy egna kuddfodral. Det är bra, enkelt och billigt. Det är bara att byta ut dem när man ändå byter gardiner. Det blir lite trevligare så. Jag kan lära dig hur man ska göra!

Postat av: Östman

Tänk om jag hade haft en RSS på din blogg, då hade jag inte missat detta tillfälle.

2009-02-13 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback