En pelare åt ugglan.

Ahh. Ibland är det så befriande att bara få andas ut riktigt ordenligt och luta sig lite mot en pelare. En stadig pelare. Det är liksom lätt att glömma bort att vara sin egen pelare när man försöker vara någon annans. Men så finns där en pelare för mig också. Jag bara tar ett djupt andetag och andas ut ordentligt. Skönt. Det får jag nya krafter av. Utan att någon vet om det. Bara jag. Fiffigt.

För övrigt är jag en uggla som vanligt och har energi i överflöd nu så här på kvällskvisten. Hoho!



Den mycket välkända "Kotten" som återfinns i Barsselååna. Hyfsat stadig pelare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Är det bara jag som tänker på allt annat än en kotte?

2009-02-04 @ 19:38:18
Postat av: Malin

Det är inte bara du min vän, det är inte bara du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback