Jag visste det, jag visste det!

För fem år sedan blev jag kär i Johan Becker när han var med i Fame Factory. Åh, jisses. Vilken fantastisk människa. Som jag minns honom i alla fall. Jag var upp över öronen förälskad och givetvis glad över att han vann. Han gjorde väl något försök i en duo därefter, men sedan försvann han bara. Tillbaka till Närpes? För någon månad sedan hörde jag en stämma i min radioapparat och utbrast: Johan Becker! Googlade upp låten och artisten var Star Pilots. Där stannade min research och jag tog inte reda på vilka dessa Star Pilots egentligen var. Jag har hört låten på radio och tänkt att nog är det bra likt Johan Beckers stämma och nu, idag, i denna stund får jag reda på att det stämmer! Det är ju han. Han är en fjärdedel i gruppen och ska dessutom vara med i den sista deltävlingen i Mello. Hello, världen. Ibland blir man ju glad för lite alltså. Heja Johan Becker. Jag hoppas att han vinner. Jag är återkär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback