Men vad tror du egentligen?!

Jamen hallå. Vad tror du egentligen? Det är Semmeldagen. Fettisdag. Fat Tuesday. Mardi gras. Det är väl klart att självaste Bree (för ja, det är klart nu, hon har inte stannat kvar på ön i Medelhavet - tacka gudarna för det!) har bakat egna semlor och tänker visa för Internet hur fina de blev. Och passande nog är tisdag träningsdag, så mamma bjöd sina hundra barn på varsin semla efter träningen. Det tycker jag att de var värda, för jag tycker om dem så. Barn är ju alltid barn och lite bångstyriga ibland, det vet väl alla ni föräldrar där ute? Men de ger ändå så mycket mening i vardagen så jag måste lägga dem på plussidan. Helt klart. Älskade barn.

Vart var vi? Semmeldag. Jag åt en på skolan och en efter träningen. Då var det väl inte mer än rätt att jag sprang en halvtimme på löpbandet. Ganska fort också. Och lätt. Skönt var det. Och här är Brees söta semlor. Varsågod Internet, smaka!


Kommentarer
Postat av: Stegeby

Vilken underbar tränare (mamma) du är :D

2009-02-25 @ 21:56:24
Postat av: Malin

:D

2009-02-26 @ 08:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback