Den fredliga dagen. Fredag.

Hej fredag! Det ska erkännas att jag tog lite sovmorgon imorse. Ganska mycket faktiskt. Det var skönt, men kanske lite dumt. Meeen det är ju fredag. Friday. Fri dag. Kanske? Jag ska träna om en halvtimme. Bodybalance. Det blir premiär för mig och Lainen och jag har faktiskt ingen aning om vad det handlar om. Tur att vi är två fiskmåsar i samma båt. Det blir lite stadsärenden efter träningen och sen kanske jag hinner med lite av det där som kallas fransk grammatik.

Det är fredag och jag känner fredagskänslan. Lite för tidigt kanske, men det är en sån fin känsla. Fredagar är sådana dagar när jag vill ha blommor. Något rosa kanske. Jag ska leta. Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Vill bara tipsa om min bloppis-blogg där jag säljer nya och fräsha plagg för en billig summa. Så skynda fynda. :-)



Kram Rebecca!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback