Det var ju dumt att glömma bort.

Efter att ha utfört andra uppgifter än just gymnastikcoaching under kvällens träning hade jag energi i kroppen och drog och tränade. Mest för att lätta upp hjärtat. Då gäller det att ta ut sig totalt. Fysiskt. Sprang tills jag mådde illa. Pumpade lite axlar, just med tanke på träningsvärken, tills jag mådde ännu mer illa. Stretchade så det gjorde ont. Sen kom jag på att jag har översättning imorgon och det var ju det jag skulle göra efter träningen. Damn it. Så nu är jag tillbaka vid köksbordet, pluggplatsen. Vi har varken ost eller skinka i hemmet så jag knaprar hårdbröd med smör. Bara smör. Jag som inte ens gillar smör.

Hello night, so we meet again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback