Jag öppnar inte om det knackar på dörren. Hjälp.

Bra kväll. Carlsberg precis lika gott som det alltid är och filmen var ryslig, likt en rysare bör vara. Extra skrämd blir man så klart med ett sällskap som på riktigt hoppar och skriker när det är läskigt. Ja, tro inte att en man i uniform inte räds något. Även en brandman kan tro på spöken. Vet dock inte hur det känns att personen i fråga inte ens lyckades öppna sin öl. Det krävs då en kvinna för att jobbet ska bli gjort.

Det enda som ska göras nu är att sova, för imorgonbitti nollåttanollnoll ska jag piffas upp till någon som ska gifta sig i Las Vegas. Typ? Det kan bli spännande. Vi ses på bröllopsmässan!



Goder natt.

Kommentarer
Postat av: georgia

haha nej inte igår kväll då jag blev sugen men innan på dagen..

ja, inte jag häller.. men ibland blir jag sugen på de bara haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback