Jag tror att vi växer upp.

Idag var vi på dop, B och jag. Och så klart lite annat folk. Bland annat 9F-folk. Så klart. Så himla surrealistiskt, men trevligt. Vi skrev ett litet brev till barnet och gav honom tre visdomsord på vägen. B hostade under hela dopcermonin och vi fnissade ikapp. Som vanligt. Vi kommer alltid att vara de som gör sånt. Det lilla barnet var sött och som hans far skulle ha gjort tog han ett stadigt brepp om min byst. Snyggt. Äpplet faller verkligen inte långt från trädet. Tänk att mina vänner redan sprider äpplen omkring sig. Det är galet. Jag tror att vi håller på att växa upp. På rikt. De i alla fall. Kanske inte jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, relly! Vem har fått barn?



Hörru, tack för peppen. Den behövde jag. Nu jag som jag skrve i bloggen en stor sten fallit från mitt hjärta. Känns så skönt.



Boka resa till Sthlm - NU!

Postat av: Emma

Bilden får tala sitt tydliga språk, man behöver inte vara vuxen för att ha barn. Kul med dop.

2009-01-05 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback