Joo, hon lever.

Igår undrade Namita och Vickan om Bree verkligen lever längre. De hade någon slags teori om att hon stannat kvar på ön i Medelhavet. Jag blev lite osäker själv faktiskt, för hon har inte riktigt visat sig på senare dagar. Men så idag fick jag det klart för mig, hon lever. Helt klart.

Det var i omklädningsrummet på IKSU som en kvinna just hade kommit ut ur duschen. Hon torkade sig om kroppen och började sedan klä på sig. För att slippa bli blöt om fötterna (I guess) la hon sedan sin handduk på golvet och stod på den medan resten av bestyren fortsatte. Då var det en röst i mitt huvud som tänkte "Åh, herregud! Jag hoppas verkligen att den där handduken åker rakt ner i tvättkorgen när hon kommer hem och att hon inte tänker torka sig mer med den, så skitigt som det är på det här golvet."



Så, ja, hon lever. Om än kanske lite i skymundan ibland.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vinet är givet och du ska definitivt sova hos mig. Jippi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback