Kan jag bli Martin? Eller kanske Ernst?

Idag ska jag ge mig på Projekt Möbelmakeover. Jag ska köpa färg, slipa, putsa och måla. Jag har aldrig sett mig själv som någon vidare hantverkare, men jag tänkte att jag skulle ge det ett försök. Det kan knappast bli fulare än nu. Eller jo, med tanke på vad jag producerade på träslöjden i högstadiet så är jag nästan lite orolig. Jag och B fick vårt betyg på grund av hårt jobb. "Jag betygsätter inte bara det färdiga resultatet, utan även att ni faktiskt försöker" sa vår lärare i ett försök att undvika att säga till oss att våra nyckelskåp var totala katastrofer.

Nåja, själva möbeln är ju färdig, så det kanske ska kunna gå vägen. Byggare Bob slår till igen. Senast jag drog på mig jobboverallen var när jag hjälpte pappa bygga brygga i somras. Passopp!


 

Kommentarer
Postat av: salle

men shit. haha. fan va sjukt. de sista överlevande i en mix. så jävla bra!! ska bli sjukt spännande att se. mest dansen såklart. yes! jag längtar redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback