Lordi + Brolin = SANT!

Så här vid sena pluggtimmar kan jag tycka att det är viktigt att ibland ta ett litet avbrott och tänka på något trevligt. Det händer att jag går igenom mitt bildarkiv vid sådana konstpauser. Det händer då att jag fastnar vid favoritbilder som denna. Lordi och Brolin på en och samma bild från RM 2006. Lordi har just skrämt livet ur en stackars Emma efter att ha hoppat upp ur en sovsäck. Och Brolin, ja, Brolin. Det är en hel bok det. En kär gammal vän helt enkelt. Jag tror jag talar för alla i Larret när jag säger att jag hoppas att Brolin följer med till RM i Täby i maj!
 

Kommentarer
Postat av: salle

skämtar du?! är rm i täby i år? FETT! då kan jag vara där!! jaaaaaaajajajajaja!

Postat av: soffe

...och där föll palletten ner.

Jag har alltid undrat vem den här "Larret" är...

2009-01-15 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback