Svettlukt och vinterluft.

Ah! Min favoritplats på jorden är för tillfället IKSU. Jag blir helt strålande glad i själen av att vistas i dessa svettiga träningslokaler. Den enda minuspoängen är väl just svettlukten då. Det är inte ens idé att följa tankebanan angående stretchmattorna. Hu. Vi stannar vid att bara säga hu. Idag var jag för övrigt riktigt smidig. Micke skulle sett.

Fenomen nummer två som gör att jag älskar livet är vintern! Den är så perfekt vintrig just nu. Det knarrar under skorna, det är lagom kallt, luften är så där vinterfrisk som bara vinterluft i Norrland kan vara och det är stora snöhögar överallt. Det är snö överallt. Det är helt underbart! I love snö forever in my heart.

Det enda som är dåligt i livet en dag som denna är att jag har ont i magen över att måsta hålla en presentation på fem minuter imorgon. En français! Presentationen är inte ens skriven än. Ajajaj. Ont i magen. Ajajaj.



Kommentarer
Postat av: Angelica

jo de tär så härligt att träääna :D

Postat av: Dress Like a Princess

Jaa Jake är ju så sjukt snygg :)

2009-01-08 @ 21:07:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback