Tight med tights.

När jag inte trodde att det kunde bli så mycket trevligare att träna så köpte jag mig ett par nya träningsbyxor och det blev liksom en helt ny upplevelse. Jag älskar mina tighta tights, trots att modellen är den kanske minst smickrande i världen. Men vem bryr sig? De är ju så mjuka och sköna! Jag skulle gärna ha på mig dem jämt, men jag tror inte att det är okej. Jag ville bara säga det. Att jag älskar mina tights för att de är mjuka och sköna.

Tillfällig status är oduschad och trött. Så jag ska väl duscha snabbtsnabbt och sen ska jag läsaläsa. Fast inte kurslitteratur. Bara vanlig skönlitteratur på svenska. Kanske lite skvallertidning på engelska. Det är vad jag kallar livskvalité. Man tackar. God natt.


Kommentarer
Postat av: Östman

Alltså. Alla jag känner som skaffar spring-tights reagerar exakt likadant - de vill ha dem jämt! Min vän Nina t.ex. inte bara säger det utan har dem faktiskt på sig typ varannan gång jag träffar henne (flera gånger i veckan). Jag måste skaffa ett par själv för att få uppleva denna magi.

2009-01-15 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback