Tillfällig status.

Ja, just det. Jag skrev en tenta imorse. Den gick åt ett håll dit ingen vill gå.
Jag orkar inte laga någon mat.
Jag fick ont i magen av att äta russin.
Jag har 100 sidor fransk facktext att plöja, helst till morgondagen.
Jag vill träna. Springa och pumpa.
Jag har stått på händer idag också.
Jag önskar jag hade en bra kamera så jag kunde visa världen den vackra vintern som slagit sig till ro utanför mitt fönster. Det är så fint. Sådan här vinter gillar jag. Det är så vackert så jag blir nästan gråtmild. Världen får hålla till godo med förra vintern, den såg ut så här:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom förbi och låna min kamera några dagar och testa på hur du tycker det funkar?

/Joxo

2009-01-08 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback