Och lördagen var och söndagen kom.

Lördagskvällen blev precis som väntat riktigt, riktigt trevlig. Först ett riktigt fint och bra tjejhäng och sedan lite dans på det. En bild som kommer att sitta kvar på näthinnan för en lång framtid är Drunk Mama som sitter och smygäter pizza på bussen hem och helt plötsligt vänder sig om med världens största flin i ansiktet. Inga ord behövdes. Det syntes klart och tydligt vad hon ville säga. 

Denna härliga söndag har jag spenderat med ett gäng favoriter. Gymnastcomebacken är ett faktum och idag har vi producerat dans samt haft allmänt trevligt tillsammans. Blåmärken och diverse krämpor är redan nu ett faktum efter fyra timmars dansande och det känns så jävla bra. Here we go!

Det naturliga just nu torde vara total trötthet. Så var fallet för någon timme sedan. Men det händer något med mig på kvällskvisten och vips är jag inte trött längre. Konstigt, men sant. Det känns som bäddat för korsord. Jag tror det. Godnatt från Elsie.

Kommentarer
Postat av: Drunk mama

Fan vilken god pizza!

2009-01-18 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback