Wrooom!

Ojoj, idag går det i en rasande fart. Prick, prick, prick. Så prickar jag av listan. Men så helt plötsligt stannar jag upp och känner mig lite konstigt. Halsont? Oklart. I förebyggande syfte svepte jag i förbifarten ett glas Esberitox. Inte för att jag är sjuk, men det kan ju inte skada.

Temperaturen i lägenhet är förresten inte okej. I natt vaknade jag och frös så mycket så jag inte kunde somna om. Hello? Så ska det väl inte vara. Dagen rullar vidare och iväg till Bodypump med Lainen ska jag. Sedan ska jag låna ut mitt hår till en frisör. Hon ska kika lite och vill hon ha mig så får hon mig. Dagen idag är en bra dag och det gillar jag. Hepp!



Kommentarer
Postat av: kristin

Ja, det finns på flera ställen i sverige :) var bor du?

Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-29 @ 20:13:19
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback