Det är så himla Nice.

Vart ska man börja med att beskriva hur underbart livet är? Ja, för det första så kan jag meddela att det blir så mycket trevligare att jobba när man har bra jobbarkompisar. Och ännu trevligare är det att umgås med sina jobbarkompisar i en miljö som bjuder på god öl, galet mycket skratt och fin utsikt. Vissa tröttare än andra dagen efter, men det är sådant man får ta. Jättepiggt att vår bild hamnade på förstasidan på vk.se då jag verkligen motvilligt var med på den.

För tillfället sitter jag ute på ön och tittar på min syster som har dansshow för mig. Jättefint verkligen. Kiwiägarna och päronen och jag ska äta en massa mat och sen ska jag iväg till stan och träffa bästavänner och dansa. Lovley.

Och till sist tänkte jag bara meddela att i höst blir min hemadress icket Svea rike. Så himla Nice. Hörde jag en skål?



Kommentarer
Postat av: förvirrade barn

hallå vad äre här för skämt! du skulle ju flytta till gbg!?

2009-07-12 @ 19:53:52
Postat av: Förvirrade barn

Näe, malin vi hörde ingen skål. Om det nu blir ändrade planer och du flyttar till andra sidan jordklotet så har du sagt oss att om det blir mix-östersund så skulle du komma. forever and always

2009-07-15 @ 17:07:53
Postat av: malin

"Vissa tröttare än andra dagen efter"

-det var väl inte mig du menade? ;)

snart får vi göra om'ett tycker jag!

Postat av: Till de forvirrade barnen

Hej barn. Ja, det har blivit lite andrade planer och jag kommer vara i Nice under hosten. Ni ar vaarmt valkomna att halsa pa!

2009-07-19 @ 13:25:33
Postat av: Östman

SKÅÅÅÅÅL!!!! gigantisk smiley

2009-07-25 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback