Akut packhjälp, tack!

Jag aaavskyr att packa. Packa inför resa, inte kul. Packa inför flytt, verkligen inte kul. Det är inte roligt. Det är bara inte det. Jag lyckas aldrig få någon struktur i min packning, det blir bara en enda röra och fastän flera kartonger är fyllda ser det ut som att allt är kvar. Jag vet helt enkelt inte hur man gör det på ett bra sätt. Dunno. Det står tio kartonger nere i källaren hos föräldrarna, men ändå känns det som att jag har mer än hälften kvar att packa ner. Det är en väldigt oharmonisk känsla. Imorgon ska allt vara klart. Nerpackat och bortflyttat. SORG! Och ilska. Över själva packandet då. I eftermiddags blev jag faktiskt så arg på packandet så jag körde ut till Ål. Där bjöds det på hembakt pizza. Jag tog en lång bastu och fann lite ro i kroppen. Nu ska jag sova, för imorgon är det ännu en dag på jobbet.



Split by night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback