Dagens jamen-skojaru-att-jag-håller-med!

Idag fick jag ett sms av min kära vän Jojjan, som bland annat innehöll följande fras: "Längtar iaf efter sommarhäng, utgångar och snack om män, drömmar och framtid!" Jamen skojaru! Det är sådant vi är bäst på. Jag skulle faktiskt känna mig redo att kalla oss experter. Och samtidigt kan jag passa på att hylla min vän, som förra sommaren lärde mig allt hon kan om hur man klarar av världen på egen hand. Och kära värld, så bra det blev. Det är obetalbart att ha vänner som är så lika, men ändå så himla olika, och som tipsar om nya tankebanor. Det är en lyx i livet att ha någon som knuffar en åt rätt håll när man håller på att glida av banan. Och som svar på sms:et: Jamen skojaru att jag håller med!



Kvällen då bilden togs visade vi verkligen hur man gör det. Men det är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev lite tårögd när jag läste det här. Lovely lovely själsfräde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback