För de har tagit studenten!

Bra jobbat Alex, Mallan och Fanny och alla andra årgång -90 som tagit studenten här i staden idag. Fantastiskt! Jag och Soffe hann se några glada själar snurra omkring på stan och jag blev bara så glad för deras skull. På sin studentdag får man vingla lite lätt salongs klockan två på dagen och skrika att man är så jävla bra. Men vad jag skulle vilja tillägga är att vi som är årgångarna äldre än -90 är faktiskt också bra. Hallå, har ni glömt det eller? Inte för att jag vill stjäla någons så kallade "thunder" idag, men bara som en liten påminnelse. Vi har också tagit studenten, vi oldies, så vi är också bra. Men okej, idag är det flickor -90 som får ta all cred. Imorgon är de med i gänget: Vi som är lite bättre, vi som tagit studenten. Och som en liten påminnelse och ett litet bevis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback