Frågan är ju, vad är egentligen en bokylla?

Det börjar dra ihop sig för flytt härifrån, men just det ska vi inte prata om. För det vill vi inte. Nej, det jag vill berätta är att jag hemskt gärna vill bli av med en bokhylla. Helst för pengar. Det är ett ganska stort åbäke som inte får plats någonstans, så jag har lagt ut sjabraket på Blocket. Än så länge har jag inte fått den såld. Just som jag skulle skapa annonsen gick min kamera sönder, så bilden är en lite grumlig mobilbild. Illa. Jag kände att jag inte hade så mycket kärleksfulla ord att ge denna bokhylla, så texten är ganska kort och koncis. Rätt så illa. Men nu, nyss, upptäckte jag det illaste av allt. Det är inte en bokhylla jag annonserar ut på Blocket, det är en bokylla. Och frågan är ju då, vad är egentligen en bokylla och vem vill köpa något som man inte riktigt vet vad det är? Och framför allt, vem vill köpa något av någon som inte ens kan stava ett så enkelt ord som bokylla, bockhylla, bokhyla, bokhula?

Jag kommer aldrig få detta åbäke sålt. Jag kanske inte ens vill det? Det kanske var en freudiansk felskrivning för att jag egentligen vill behålla min skatt? Eller? Näe. Det var nog helt enkelt bara ett totalt oacceptabelt stavfel.

Bokyllan och den grumliga mobilbilden i egen hög person.

Kommentarer
Postat av: N

Åh...OFFER!

2009-07-01 @ 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback