FRAM MED SKUMPAN SÄGER JAG!!!

De två sista läskiga kuverten kom idag. Men när jag slitit upp dem insåg jag att de inte var så läskiga. De var fantastiska. De innehöll två GODKÄNDA resultat! Till och med den monstruösa sextimmarstentan i översättning blev godkänd. Jag är så lycklig. Det blir inte en endaste omtenta i augusti. Inte en. Det blir noll. Noll som i inga alls. Jag är ett geni och typ världens nöjdaste person. I alla fall kvarterets. Säkert stans.

Har jobbat fyra timmar i morse och hade tänk mig iväg på bodypump, men jag var nog lite tidsoptimistisk där. Får fira glädjebeskedet med en springtur i stället innan jag ska tillbaka till jobbet för möte. Ikväll kommer Fridorna förbi för lite Midsommarplanering. Happy Days! Och så skiner solen också.


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Skönt för dig.. vi hörs

2009-06-17 @ 13:11:44
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hejsan! Hoppas du haft en underbar dag med sol.



Kom gärna in och fråga något i min frågestund.

Du får fråga precis vad du vill ända tills kl 20.00 :)



Kram!

Postat av: Anonym

Du är bäst Kram Motti

2009-06-18 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback