Livet i en låda.

Undertecknad är inte riktigt i form. Så jag svek Eriksson och hoppade utekväll. Hon hade två andra vapendragare vid sidan, så de ska nog lyckas stänga stället i natt. Jag har börjat med det roliga projektet att packa ner mitt liv i lådor. Tre är redan fulla och jag har inte ens tömt en hylla. Hur i hela ska detta sluta? Det vet man inte riktigt, men förhoppningsvis i Nice och säkerligen med träningsvärk i armarna. Om jag ska lyckas bära ut och ner och upp och in alla dessa lådor är det nog bäst att jag tränar upp biceps lite grann, så det ska jag göra alldeles snart. Lite Bodypump är terapi för själen och en, för dagen, hjärna på högvarv. Jarå, livet må vara fantastiskt, men jag slutar ändå aldrig vara en tänkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback