Teknikproblem och nästan sommarlov.

Menåh! Jag är ett teknikutvecklo. Det är för övrigt ett ord jag har hittat på själv, så bry dig inte om att försöka slå i nordstedts eller liknande. Jag har ett lite halvhemligt projekt på G, men varje gång jag ska försöka projekta lite grann så krackelerar systemen från både vänster och höger och det tycker jag är lite störigt. Särskilt då projektet ligger under lite tidspress. Ganska mycket faktiskt. Tekniksupport ett svarade inte imorse och Tekniksupport två var alldeles sömndrucken, så jag står på noll. Som du kanske förstår så är teknikutvecklo inte ett positivt laddat ord.

Mer åt det positiva hållet är det faktum att jag nu prickat av fyra tentor på tre veckor och även överlevt med gott mod. Det känns fint. Dagens tenta bestod av två frågor för min del, då jag uppenbarligen varit aktiv under lektionstid. Bra gjort av mig. Länge leve sommarlov! Nästan. Jag har några små, störande små faktiskt, uppgifter kvar. Men det är nästan sommarlov idag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjena kompis.

Jag och Namita har prel.planerat på tisdagkväll. Lite desperata fruar och snack :) Låter väl helnajs?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback