Dagen efter helgen före.

Det har varit få sömntimmar de senaste dagarna. Då räknar jag nog från förra tisdagen. Trots utmattning i helgen kunde jag inte sova lika djupt som Tompa. Som den mamma med kontrollbehov jag är vaknade jag x antal gånger när jag hörde ungarna röra på sig där nere. Jag lyckades inte ens somna på bussen hem. Sista kvarten med lill-Johan i knät var det nära, men nej. Det som då förvånar mig är att jag helt och hållet klarade mig från migrän i helgen. Så mycket vakentid och inte minsta huvudvärk. Idag känns det dock som att jag är bakis. Huvudet hänger inte riktigt med. Det går i ett väldigt sakta tempo, men jag ska försöka ta igen det jag ligger efter med.

Hjoo. He kosta å va me. Men he e nå så förbannat kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback