Det här är något av ett speedat inlägg.

Där vid 17:30 tidigare idag hoppade jag omkring här hemma och Roomie undrade vad som var fel på mig. Jag var bara sjukt peppad på träning. Helt enkelt. När jag kom till hallen blev jag bara ännu mer peppad för kidsen var glada och fina och så där extra älskvärda. Det var en bra träning. Riktigt bra. Med bra stämning. Åh, de var så duktiga. Nu känns det om möjligt ännu roligare att dra iväg med dem i helgen. Lite senare än planerat blev det visst. Mamma har visst varit lite virrig den senaste tiden. Mycket att stå i och när allt dessutom blandas med fransk grammatik så ja du vet, det blir ju som det blir. Lite glömskt. Eller så är det, det där med att jag behöver en vuxen i mitt liv. I don't know. Men nu är allt firrat och klarrt och fjortonnollnoll åker vi söderut. Det vanliga gänget och ett gäng nya. Så himla kul vi ska ha!

Oh jisses. Kvisten har gått från att vara kvälls till att vara natts. Nu är det verkligen läggdags. Det är planerat bodybalance med Lainen i gryningen. Men innan jag lägger huvudet på kudden vill jag bara meddela världen att min dag har varit en dag av mycket god kvalité. Det tackar jag mig själv och min omgivning för och önskar eder alla en god natts sömn.



Galningar i Grop. Oktober 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback