En procentuell bild av verkligheten.

50% av min dag har gått åt till tömning av näsan, aka snytning.
25% av min dag har gått åt till att försöka tryckutjämna locket i mina öron.
20% av min dag har gått åt till att försöka tänka bort den ilande smärtan i lederna.
5% av min dag har gått åt till att göra resten av sådant som man gör en vanlig dag. Äta, sova, plugga, kissa, handla, baka, andas, leva, må.

Sjukdomen dominerar, som du kan se. Vill dock understryka att dessa siffror inte bygger på vidare vetenskaplig grund utan snarare en totalvild gissning med vilken jag vill komma till slutsatsen att jag inte längre bara har en sjukdom, jag ÄR en. Host, host, vi ses imorgon!



PS. Bree says: Hello, I'm so in town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback