En sjuk-dag.

Hej världen. Idag är jag inte på så dåligt humör som jag var igår. Idag är jag sjuk. Jag mår som en kratta. Det var så illa så jag orkade bara lida igenom halva skoldagen. Sen gick jag hem och sov bort resten av dagen och nu är det kväll. Piggt. Min mamma tjatar om att jag ska ringa vårdcentralen då jag inte borde bli sjuk mitt under en penicillinkur. Jag hävdar att penicillinet jobbar mot något annat än halsont, men hon har säkert rätt som vanligt. Jag väntar till imorgon. Det kanske har blivit bättre då? Hur som inte okej att bli sjuk hela tiden. Jag gillar det inte. Jag mår dåligt i hjärnan och i hjärtat av ett stillasittande liv. Lite arg blir jag. Och ledsen i själen.

Det som känns positivt i denna stund är att det är DH-premiär ikväll. Det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Krya på dej min kära älskade dotter. Hoppas att det bara är en vanlig förkylning och tyvärr är det väl jag som smittat dej. Vi hörs sov gott.

2009-03-03 @ 22:23:10
Postat av: Carro

Hej Malle! Visst är det jävligt att va sjuk! Jag kräktes hela helgen och nu är jag rejält förkyld, piggt? Nej. Jag har redan sett alla DH och jag kan lova dig att det spårar ur bara mer och mer, men det är väl det som är charmen med DH. Krya på dig!

2009-03-04 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback