Ett, två... tjuvstart!

Sa jag det, att jag är inne i ett skönt flow? Japp, så är det. Jag inte bara flyter medströms, jag simmar medströms. Fattaru? Det är en skön känsla. Attgöralistan prickas av och jag mår bra. Ja, jag mår bra av att ha saker att göra. Lite tvång varvat med mycket roligt. Träningen ikväll var mycket rolig. Tjejerna var så himla duktiga. Det är roligt att jobba med dem när de är så kreativa och säger vad de tycker, tänker och känner. Det är då vi når bäst resultat. Och vad söker vi? Jo, perfektion. Jag tror de har börjat fatta det nu.

Efter träningen körde jag hem à la Häkkinen och svidade snabbt om för att möta upp franskavännerna för en jazzkväll. Jag var redan full av energi från träningen och med trevligt sällskap, skön musik och en kall öl blev jag full av glädje. Livsglädje. Vi tjuvstarade helgen helt enkelt och det tycker jag var ett bra initiativ. Skål för den! Och bonne nuit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback