Jag tycker vi lämnar facket utanför detta.

Min kropp är verkligen i ofas. Både form och funktion är under all kritik. Den torra och dammiga luften i hallen gjorde att jag fick galet ont i halsen och nu mår jag illa. Det är faktiskt inte okej. Som en liten bonus har jag även ont i en tand. Är det så att man alltid, alltid, alltid får äta upp det man säger och att det aldrig, aldrig, aldrig blir regn om man tar med ett parra? Jag brukar faktiskt aldrig vara sjuk, vilket jag påpekade när jag fortfarande var frisk som en nötkärna, men nu verkar mitt immunförsvar ha gått ut i strejk. Inte en endaste lite grabb verkar vara en svartfot. Näpp. Alla sitter de och strejkar. Vad har jag gjort er? Vad vill ni ha? Högre lön? Kortare arbetsdagar?

Kära immunförsvar. Tala om för mig vad konflikten är. Jag är säker på att vi kan låta bli att blanda in facket (aka Vårdcentralen) i det här, om ni grabbar bara skulle kunna tala klarspråk.

Kommentarer
Postat av: Östman

Våra immunförsvar kanske borde få tala med varandra, för mitt lyssnar varken till vila, aktiviteter eller antioxidanter.

2009-03-11 @ 07:00:22
Postat av: Fripp

Så spriten i helgen funkade alltså heller inte? Provade du med wirre i lördags, ta en sådan annars ikväll! :)

Vad gör du på lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback