Utvärdering.

Det kanske är en och annan själ som undrar om det blev världens bästa fredag igår? Det blev det. Mycket bra. Jamenvisst. Lagom många sömntimmar i natt och så en heldag med styrka- stretchkurs på det. Nu ska jag bara duscha av mig snabbt och sen drar nästa härlighet igång. Frida bjuder på hembakt pizza och vin och sen vet man aldrig hur kvällen slutar. Jag är i alla fall positiv. Och på ett strålande bra humör. Om än kanske lite trött.

"Livet är en fest, var det visst ett geni som sa en gång."

Kommentarer
Postat av: Fripp

Livet är verkligen en fest. Pizzan som blev över från igår var inte annat än älskvärd som frukost! Känner mig pigg som en nötis idag, glöm aldrig att det bara är 7 glas som behövs ;)!

Postat av: Johanna

Jag pratade med Fripp igår och hon sa att du komemr flyttat till bästkusten även om det inte blir skola. Äre sant? :)

2009-03-23 @ 14:41:33
URL: http://sja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback