Vart bor du lilla råtta?

Här sitter jag på UB, för det är ju bra att sitta här. Här kan jag inte göra så mycket annat än att plugga. Trodde jag, ja! Internet är en förrädisk plats och det enda jag pysslat med sedan jag kom hit är att kolla lägenhetsläget i Göteborg. En syssla som får mig lite grann att slitas mellan hopp och förtvivlan. Jag ser verkligen fram emot att få inkvartera mig i något nytt, men jag ser inte fram emot att lämna vårt nuvarande hem. Hur det än blir kommer det bli mindre boyta för mer pengar och hur piggt känns det? Dessutom kommer det bli mindre roomietid för mer ensamtid. Vem ska steka mina cheeseburgare och poppa mina popcorn? Hmm. Det är helt enkelt något jag måste lära mig innan vi blir särbos.

Jag måste också lära mig att plugga, för inte ens efter tre år verkar jag ha fattat hur det ska gå till.

Kommentarer
Postat av: Namita

Av dem talanger jag verkar besitta låter de som jag är en tjockis.. Att steka cheeseburgare och poppa popcorn, är det allt jag besitter?!

2009-03-10 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback