Åååå... TT!

Bara lite kort så där så måste jag meddela världen att jag har haft en av de bästa helgerna i livet. Typ. Jag kan inte komma på senast jag skrattade så mycket som jag har gjort i helgen. Från början till slut så har vi nu och då bara skrattat hysteriskt och okontrollerat. Givetvis även väldigt högt. All tråkig vardag med diverse världsproblem har bara försvunnit och vi har liksom varit i en liten TT-bubbla. Så himla trevlig bubbla ju! Och så himla mycket citat och händelser. Bettis väska kom bort, Björken hade bokat hemresan till Göteborg, Fanny fick en potatis med 10 kilo skagenröra. För att bara nämna några händelser från fredagen.

Åh, harre. I TT får man göra som man vill. Jarå. Och sista tävlingen? Njae. Tveksamt.

"Värt att notera är att det här laget består av ledare och är troligen ett av de äldsta lagen på tävlingen med en medelålder på cirka 25 år."

Kommentarer
Postat av: barn

lägg upp bilder vetja!

2009-05-25 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback