Den sjunde maj åker vi på Riksmästerskap.

Det är officiellt den sjunde maj. Japp. Dagen för avresa till Ängelholm och Riksmästerskapen. Om tjugofyra timmar ligger jag i en tågkupé med mina älskade barn i diverse kupéer runtomkring mig. Det ska bli sjukt spännande. På alla sätt och vis. Så långt har vi aldrig åkt tillsammans.

Dagen den sjätte maj blev en ganska trevlig dag faktiskt. Gjorde en värdelös presentation, men ändå, jag gjorde den och det känns skönt att ha det ur världen. Sen satt vi kvar på uni ett tag och jag och Jonas lade pussel. Det gick ganska bra faktiskt och vi hittade på lite egna regler som vi tror stämmer. Stressade ner på stan för en trevlig kaffestund. Jag var nog dock inget trevligt kaffesällskap. Stressad och i någon slags nervös bubbla. Sista träningen innan avresa var godkänd. Lite knackig och inte lika bra som i söndags, men det ska inte vara perfekt sista gången. Så sägs det i alla fall.

Så här mitt i natten har jag dragit igång någon slags packningsverksamhet, men undrar om det kanske inte är bäst att gå och lägga sig. Motti brukar säga att det är bra med sömn. Jag tror jag ska lita på henne. Så, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback