Nedräkning Täby: Noll.

Idag åker vi! Det är dags för TT att göra entré på Riksmästerskapen 3. Så himla kul ju! Jag valde att ta en ordentlig sovmorgon imorse eftersom jag vaknade mitt i natten av att jag hade huvudvärk. Va? Hur går det till? Kan man få det under tiden man sover? I dunno. Tydligen. Ont i ryggen har jag också, den där spikmattesejouren till trots. Men vem bryr sig om sånt när det är dagen D? Inte jag! Ska ta en prom, försöka hinna slänga ihop en pizza och sen borde klockan inte vara så långt ifrån att planet lyfter.

Känn peppen, alltså. Samling 16:00 i Täby. Ikväll förtränar vi frist. Imorgon tävlar vi. Och sen ska vi bara ha så himla kuuul ju! Skål till TT, nu köttar vi!
 

Kommentarer
Postat av: fresh&clean

hej!



Jag sprider budskapet om fresh&clean som är en relativt nystartad blogg med ett nytt koncept: där publiceras bara andra boggar! Syftet är att den ska vara lättare att hitta lite mindre bloggar, de listor som finns idag är bara topplistor. Så välkommen in för att lämn en länk till ett inlägg från din blogg som du skulle vilja publicera på freshandclean.blogg.se och för att läsa andras bloggar!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback