Nedräkning Täby: Två.

God morgon, för idag känns som en sådan. En god morgon. Pigg, trots lite sömn, och med en kaffekopp och lite idéer till uppsatsen som ska skrivas klart nununu. Solen skiner och det gör också att morgonen lättare känns god. Igår, däremot, var inte en god morgon. Nej. Så här är det, något utav det tråkigaste jag vet är egentligen när folk ska berätta vad de drömt. Särskilt om det är invecklat och långt. Som om det skulle spela någon roll för någon eller någonting? Jag tycker att drömmar är rätt ointressanta. Men igår morse slog det mig hur mycket en dålig dröm faktiskt kan påverka humöret. Jag drömde nämligen att jag besökte ön i Medelhavet och mitt gamla jobb och där var så klart han och hela hans familj. Drömmen gjorde mig på så otroligt dåligt humör och jag var förbannad och arg som ett bi när jag vaknade. Jag helt enkelt vägrade kliva upp och somnade om och sov en halvtimme drömlös sömn till. Det var bättre. Men kan kanske ändå förklara mitt konstiga humör igår. Man ser ju hur arg man blir av att ta morgonpromenaderna längs Medelhavet. Eller va?



Kommentarer
Postat av: Mindy

Fin bild med massa färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback