Så som jag var imorse.

Jag var all of the above, se föregående inlägg. Nästan i alla fall. Om jag var king är liksom ändå lite oklart. Det får min lärare avgöra. Men jag lyckades i alla fall hålla mig lugn och fokuserad. Jobbar mycket med inställningen när jag känner att kunskaperna sviktar. Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Man kan säga att det är lite av ett lotteri.

Vad jag ska göra resten av dagen känns ganska självklart. Jag ska ta med mig min bok (The Godfather, oh my god vad den är bra) ut till Holmis och lägga mig på föräldrarnas veranda och bara vara. Och läsa så klart. Kanske dricka en och annan kopp kaffe. Njut-bart.

Snart är det sommar på rikt! Då ska jag hänga massor på Ål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback