Tränartruppen goes Russia.

TT, Tränartruppen, går i den hårda skolan.

HannaE konstaterar:
- Det spelar liksom ingen roll om en sak är bra för då är det ändå alltid något nytt fel!

HannaV konstaterar:
- Jomen du vet, det går ju bra några hopp, men sen blir jag så jävla trött. Men då ger jag gärnet när jag kör i stället.

Verre funderar över straff för den som missar träning:
- Man får helt enkelt ta av sig ett klädesplagg för varje missad träning! (En metod som givetvis för in tankarna på den eviga kroppsmålningsdiskussionen...)

HannaV har piercat naveln och har lite ont, varpå MallanB konstaterar:
- Jamen du, då är det bara att kötta på utan pass.

MallanR laddar för salto och musiken tar slut:
- Åhnej, jag kan inte köra nu. Det blev så pinsamt.
- Jo, kör nu. Det blir bara lite mer Ryssland när det är så här tyst. KÖR!

MallanB har ännu inte satt någon handvolt-frivolt och HannaV börjar bli less så när MallanB börjar ta fart skriker hon för full hals:
- Kör, kör, KÖÖÖR!!!
- Sluutaaa, skriker MallanB i anloppet men vågar ändå inte trotsa uppmaningen och sätter serien.

MallanR har tvekat lite för många varv i rad och MallanB står för hotet:
- Kör nu! Annars kommer du få springa tillbaka hit och jag kommer att piska dig med mitt hår.
MallanR sätter sin serie och tur var väl det.

Bettan har en halvbruten tå och sätter första bra salton:
- Bra, nu kan du det, då går vi på sträckten!




Aww, you gotta love TT.

Kommentarer
Postat av: HannaV

Åååååh! Vilka minnen! :D Love in my heart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback