Sorgligt. Soft. Söndag.

Avsked och återseenden var det, ja. Jag lyssnar fortfarande på min käre fars ord, men vissa avsked är faktiskt lite sorgligare än andra. Denna söndag är av sådan karaktär. Inte favoritsysselsättning att säga hejdå till en favoritperson. Men det är ju bara fem dagar kvar till fredag. Så det är precis som med bästavännerna. Hejsålänge. Inte hejdå. Ja, kära värld, vad har jag gett mig in på?

Ibland är det lite mörkt och molningt, men det gör helt ärligt ingenting för när solen sen tittar fram blir man alltid extra glad. Dessutom kan ett par moln på himlen skapa en rätt fin bild. Denna söndag är som den är så det känns inte mer än rätt att göra denna söndag till en soft söndag. Choklad, soffan, True Blood. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback