Fredagsbelöningen.

Äntligen fredag! Ja, idag känns det verkligen så. Jag räknade sekunderna på lektionen och ville bara hem. Jag och Sandra gick med tunga steg upp för trappen och tyckte synd om oss själva för att vi var så trötta, hungriga och frusna. Underbart då att komma hem till ett kök där det håller på att förberedas lunch. Sandra har nämligen besök av syster med vänner i veckan.

Veckans bästa kväll, fredagskvällen, spenderar man gärna på ett trevligt sätt på ett trevligt ställe. Värmlandsligan har redan fått uppleva Wayne's, men inte en fredagskväll, så dit drar vi ikväll. Det blir en typisk tjejig kväll med middag på en restaurang jag velat besöka sen dag ett och sen hela utesvängen. Wayne's. Pompei. Subway. Det tycker jag att jag är värd efter en veckas flitigt studerande. Ja, titta, jag studerar faktiskt också.


Kommentarer
Postat av: Motti

Ha en riktigt trevlig kväll. Här är det kallt o ruggigt. Ösregn. Pappi o jag skall förgylla kvällen med Bio besök. Premiärkväll för filmen Bröllopsfotografen. Kram Kram Motti.

2009-10-16 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback