Räddningspatrullen.

Ibland är det svårt att andas. Det kan hända precis alla. Ja, det händer faktiskt alla någon gång i livet. På ett eller annat sätt. Mina lungor är för tillfället friska och krya och kan utan tvekan ta några extra andetag per dag. Det är sånt man gärna gör för personer man håller varmt om hjärtat.

Med det sagt vill jag sen placera den här bilden på din näthinna, kära vän. Piff och Puff på en luftmadrass. Nice place. Det finns inga ord för att beskriva, men precis så där skulle jag gärna vilja ligga just nu. Räddningspatrullen klarar allt. Så småningom.


Kommentarer
Postat av: Puff

Tack min älskade vän!

Det går mycket bättre med andningen nu och det börjar kännas lite bättre allmänt också. Har fått hem alla kläder och badrumsgrejer, men det är fortfarande mycket kvar. Kan inte förstå hur mycket saker jag har där egentligen!

Saknar dig och skulle göra vad som helst för att ligga på en luftmadrass med dig just nu ( dock vore det skönt om den inte läkte ut luft:P )

KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback