Typiskt. Trevligt. Tisdag.

Det finns ett till steg på den icke njutbara skalan. Att vakna en tisdag med samma huvudvärk som man gick och la sig med en måndag. För det första har huvudvärken väckt mig ungefär tio gånger i natt. Bara för att säga typ "hej, kommer du ihåg mig" och det är klart jag gjorde. Varje gång. Även nu. Jag kan inte sova mer. Det skulle bara ge mer huvudvärk. Ute är det strålande sol, men här sitter jag och är ljusskygg och försöker röra mig så långsamt som möjligt. Typiskt. Vilken trevlig tisdag. Mitt dagsmission ska bli att gå och handla. Samt låta bli att kräkas upp min frukost. Njutbart. Hoppas andra mår bättre.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre. Började skriva ett brev men det liknade mer ett dagboksinlägg utan sammanhang. Men det kommer så småningom..

2009-10-27 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback