Bree bjuder pojkarna på hembakt chokladkaka.

Baguetteköp - check!
Ner till stranden - check!
Springtur längs promenaden - check!
Morgondopp - check!
Plugg i solen - check!
15 minuters intensiv powernap i solen - check!

Och om en halvtimme ska jag till skolan. Jag tänkte ta med resterna av chokladkakan som jag bakade igår och ge till de små pojkarna, och givetvis den ena flickan, i klassen. Jag gillar för övrigt min nya klass. Intelligenta och faschinerande människor med mer än bara en tanke bakom pannbenet. Det händer faktiskt inte allt för ofta att man stöter på sådana varelser. Särskilt inte i en sådan här miljö. Men i min klass finns till exempel Ben som ÄR Google och Luca som pratar fyra språk. Själv är jag ju, som bekant, Bree (med tillhörande skills) och det är väl inte mer än rätt att jag bidrar med en liten kaka då. Hoppas de blir glada. Hoppas alla i världen har en bra dag. Jag njuter, minst sagt.



Promenade d'Anglais med tillhörande motionärer en tidig morgon i september.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu blev ju jag sugen på att baka! Kul att du gillar klassen!

2009-09-24 @ 12:43:57
Postat av: Misse

Usch vad äckligt!

2009-09-24 @ 21:11:25
Postat av: Elin

vi fick en utskällning av lirre för att jag hade haft en 18 års fest på omberget och de hade varit minderåriga där som hade druckit.. men ingenting hade spårat eller nått i den stilen. men då går de tydligen ryckten i holmsund att de var en typ lagferre som holmsundsgymnasterna hade styrt upp.. så tony har då sagt någonting i stil med att om vi skulle dricka en gång till så skulle vi inte behöva komma tillbaka till föreningen därför de är inte bra att ha ett sånt ryckte osv. och de förstår jag verkligen att de är ju inte bra. men sättet som de sa de på var verkligen inte okej och man skulle vara vilja göra allt för att bryta de.

och jag tänker inte sitta på träningen och få en utskällning då jag har kommit dit för att träna och inte höra att min 18års fest tydligen var en lagferre bara för att de var gymnaster som var där. och de är klart att de var de. jag känner ju jättemånga som är gymanster och de är klart att de ska få komma och jag kan ju inte ta ansvar för att dom inte får dricka för sina föräldrar. de kan ju inte jag ta med dom..

Men jag förstår helt vad dom menade. Men nu känns de bara jobbigt att komma dit och ens kolla på linda då jag vet hur hon tycker. och sen fattar jag inte hur hon kan tro på ryckten. de gör man ju inte. hon har ingen aning om vad som hände och de hade varit en helt annan sak om hon hade vetat.

oj nu vart de jättemycket med de går nog bra. men jag ska inte bry mig. nu har jag lagt de bakom mig och nu ska jag höra mitt efet race och skita i vad de säger därför jag tycker inte att jag har gjort nå fel. Verkligen inge fel alls.

hoppas du har de bra.. vi saknar dig! jättemycket! <3

Postat av: Emma

Satsar på att skriva det imorn.. Funderar även stark på att hälsa på dig. Namita och Carro pratade om att fara i december och finns det möjlighet kanske jag hänger på.. Skulle va grymt. :)

2009-09-25 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback