Cannes kan och här kommer en bildexplosion.

Igår när vi slutat skolan gick vi och käkade lite lunch tillsammans med Sandras klasskompis Olga för att sedan sätta oss på tåget mot Cannes. Och vilken underbar eftermiddag och kväll det skulle komma att bli. Vi strosade längs Cannes strandpromenad, kollade in lite kyrkor och annat vi tyckte var värt att titta på, fotade ur alla vinklar och vrår, pausade med en liten eftermiddagsdrink och sen bestämde vi oss helt enkelt för att stanna i den vackra gamla stan i Cannes och äta middag. Vi åt underbart god mat, skrattade så vi höll på att dö, hade språklektioner i ryska och svenska och jag fick en kärleksförklaring och en stalker (upptäckte jag idag). Vid tiotiden satte vi oss på tåget och åkte hem, men först hann jag med att prata med trevliga Thierry som jobbade på tågstationen. Ja hörni, här övas det minsann franska. Annat kan man inte säga!



Kommentarer
Postat av: malin

bruna är ni också! själv vadar jag snart fram i löv.

Postat av: Frida

Oj, hon såg onykter ut!



Gud vad du verkar ha det underbart, njut!

2009-09-10 @ 22:36:42
URL: http://fe.blogg.se/
Postat av: Sanna Brandt

Tjena läget? Du ser ut att ha det alldeles underbart, själv så pluggar jag för fullt, kram.

2009-09-22 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback