Dagens blogginlägg.

Dagens första blogginlägg handlar inte så mycket om vardagen i Nice. Dagens finaste blogginlägg läste jag nyss hos min älskade Puff och tillägnar henne därför en tanke på min egen blogg. Jaa, visst har jag det bra, men Räddningspatrullen gör sig bäst som par. Och kommer som sagt i tvåpack, vilket inte är att förväxla med trepack. Vare sig man har en skinnjacka eller inte. 

Och bara för att påminna världen om min passion i livet så visar jag samma film som Puff, TT inför RM3. Hemma i älskade hallen. Lite nördigt. Men kolla, det är så sjukt bra. Det måste man väl ändå förstå fastän man inte förstår sporten? 


Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag är definitivt imppad och jag förstår ingenting;) hon till höger längst bak var som en mask och ett med musiken... kram

2009-09-02 @ 19:09:16
Postat av: Anonym

Jag är rädd för att det nog är din gamla dagmamma som var den anonyma och också skyldig till det senaste inlägget;)

2009-09-02 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback