Girls' night IN tonight.

Män. Ni vet, det är såna som man inte kan leva med, men inte heller vara utan. Eller hur var det nu med den här goda kvinnan som kan reda sig själv? Ibland kan man lätt bli förvirrad. Därför bjöd vi ikväll in två rediga kvinnor till en kväll för enbart tjejer. En tjejkväll. Hemma hos oss. Kvällen gick i Sverige-tema med hemlagade köttbullar (made by Sandra), kokt potatis, brunsås (which I made from scratch!), Wasa knäckebröd och till och med lingonsylt. I bakgrunden kunde man ana ABBA-hits på ABBA-hits. Helt klart en succékväll som, när våra gäster gått hem, avslutades med ett avsnitt True Blood.

Behöver jag säga att det här har varit en underbar dag? YR säger att det ska vara samma fina väder imorgon så klockan står på 0800. Det blir baguetteköp, ner till stranden, springtur längs promenaden, morgondopp och plugg i solen innan skolan. Jag tror att det blir en bra dag imorgon också. God natt.


Kommentarer
Postat av: Östman

Ooo vilka snygga du har hittat dessutom!

2009-09-24 @ 01:20:26
Postat av: Vilse i kameradjungeln

Hej Malin! Hoppas allt är väl och att du lever livet, vilket du att döma av bilderna verkar göra! =) Jo! På tal om dina bilder så tänkte jag fråga dig vad du har för kamera och objektiv! Jag håller på att köpa en digital systemkamera och har kollat runt på en del bloggar, däribland din, där kvaliteten på bilderna e så sjukt bra!



MVH, Emma (från engelskaklassen i Umeeeee)

2009-09-24 @ 12:17:23
Postat av: Malin

Hej Emma!

Allt är väl, bilderna talar sitt sanna språk. Det är däremot ingen systemkamera som är min bästa vän utan en helt vanlig kompaktkamera. Canon IXUS 85, närmare bestämt. Jag gillar den skarpt. Och så lite photoshop på det så kan man göra underverk ;)

2009-09-24 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback